מהלומות בש"ס • ניסים זאב נגד אריה דרעי: "לפחות שני חברי כנסת שקלו לפרוש"

    ארי וידר 6 Comment on מהלומות בש"ס • ניסים זאב נגד אריה דרעי: "לפחות שני חברי כנסת שקלו לפרוש"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ותיק בתנועת ש"ס תוקף הערב (שלישי) את דרכו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ואת הקמפיין כנגד אלי ישי ואומר: "זה יביא לנו יותר נזק מתועלת".

    אחד מחברי הכנסת שהיו מזוהים ביותר עם אלי ישי הוא ח"כ ניסים זאב, מי שלמעשה היה ממקימי ש"ס. למרות הידידות בינו לבין אלי ישי, הוא לא מודאג מבריחת קולות ש"ס לכיוונו של אלי ישי. "אלי ישי פונה לקהל אחר, קהל ימני שלא קשור לש"ס, ואני מאמין שהמקסימום שהוא יכול לנגוס בש"ס זה מנדט גג".

    אולם למרות זאת, מותח ח"כ ניסים זאב ביקורת על דרעי ובעיקר על הקמפיין השלילי כנגד אלי ישי. בשיחה עם אתר 'קול חי' הוא אומר "הנזק יהיה גדול מהתועלת. בכך שאנחנו נתקוף אותו זה רק יזיק לנו. אנחנו צריכים ללכת על קמפיין חיובי אשר מבוסס על ערכי ש"ס".

    בכלל לח"כ זאב יש 'בטן מלאה' על הקמפיין של ש"ס. "אני חושב שאנחנו צריכים להיות מעורבים יותר בקמפיין. מה זה סל המוצרים הזה? זה ש"ס? ש"ס זה ערכי התורה והיהדות ואנחנו לא צריכים להתחפש. גם המהלך עם הרבנית עדינה בר שלום היה טעות לדעתי, ואמרו לי לפחות שני חברי כנסת של ש"ס שהם שקלו לפרוש בגלל זה. שכחנו למה ש"ס קמה?".

    אתה לא חושש שלא תופיע ברשימת ש"ס לכנסת?
    "אני מאמין למילה של אריה דרעי שהבטיח לי ולכל חברי הכנסת שכולם ישארו על כנם. אם יחליטו להוציא אותי בגלל שאני מתבטא זה חבל. אבל אני מאמין שדרעי יעמוד במילתו. לתנועה אסור לוותר על העשיה שלי".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אם אין קמח אין תורה זה לא בדיחה זה המציאות לכל חברי כנסת חרדים קודם כל צריך לדאוג למצב הכלכלי של עמך. אנשים בצער !אתם אף פעם לא תבינו אותם כי יש לכם משכורת שמנה !!!
      במקום שכל הזמן תתנו סיסמאות אנא תעשו משהו לעמך ישראל תורידו קצת מחירים שכר דירה ארנונה חשמל מים גז תורידו שכר מעונות וגנים ומוסדות לימוד תעלו את קצבת ביטוח לאומי ומשכורת ועוד המון דברים שאפשר לעשות .אתם שמה בגלל דברים האלה תאמינו לי אם אתם עושים דברים האלה אנשים אוהבים אתכם יותר ויהיה לכם מנדטים .לא מעניין לאנשים כמה אתם שומרים על כל מיני דברים וכמה ידיעות יש לכם מעניין להם בטן רעב שלהם .אנא לכל חברי כנסת חרדים תפסיקו מלחמות וכל מיני סיסמאות כמו מרן מרן מרן ורבנים! ותעשו משהו באמת .תודה

    2. 4

      הרב ניסים זאב זאב ,אנחנו אתך ,בענווה ובצניעות ,
      הצגה ועשיה חיובית ,מול דיבורים חסרי תועלת .

    3. 3

      מישהו יכול להסביר לי למה קול חי מתגיס למען אריה דרעי

    4. 1

      אריה דרעי עושה מהלכים מחושבים, משרד הכלכלה בראשותו תיתן לו ולבוחריו הרבה קומפלימנטים